Veelgestelde vragen

FAQ

Op onze FAQ (Veelgestelde vragen) hebben wij verschillende vragen opgesteld die wij vaak te horen krijgen.
Vind je toch nog geen antwoord op die vraag die jij ons wilt stellen? Contacteer ons.

ArgonPC

Wie zijn jullie en wat doen jullie?

ArgonPC bouwt de beste Game PC’s op maat voor jou! Via onze super en eenvoudig te gebruiken configurator stel je zelf je eigen Game PC samen. Na bestelling wordt deze zorgvuldig door onze PC-technici gebouwd en getest met een oog op de looks en de performance. En binnen 2 tot 5 werkdagen ontvang je deze Plug & Play thuis en kan jouw gameavontuur van start gaan.

Verkopen jullie alleen maar Game PC's?

Nee hoor, zeker niet. Onze focus ligt uiteraard op het bouwen van Game PC’s maar op aanvraag kunnen wij ook zorgen voor kantoorcomputers en computers voor zware grafische toepassingen.

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij ons kun je kiezen om te betalen met Bancontact (MisterCash), iDEAL, KBC, ING HomePay, Belfius DirectPay, Visa en MasterCard.

Zijn al jullie prijzen op de website inclusief btw?

Ja, alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% btw. Indien dit niet het geval is staat dit altijd aangegeven.

Bestelling

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Annulatie is alleen mogelijk indien wij nog niet begonnen zijn met het bouwen van jouw computer.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij hebben naar verwachting 2 tot 5 werkdagen nodig om jouw PC te bouwen, installeren en uitgebreid te testen. Soms kan het helaas wel eens voorkomen dat dit net iets langer duurt, maar indien dit het geval is nemen wij hierover contact met je op.

Mijn PC is tijdens de verzending beschadigd geraakt, wat dien ik te doen?

Ondanks we jouw PC goed en stevig verpakken kan het helaas toch voorkomen dat er schade is opgelopen aan jouw nieuwe PC. Wij leveren bij je bestelling altijd enkele instructies mee. Neem alle stappen die vermeld staan goed door zodat je weet wat je te doen staat.

Bezorging

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Al onze bestelling worden zorgvuldig verzonden met de post. Wij maken gebruik van speciaal verpakkingsmateriaal zodat er niets beschadigd raakt. Bevind het bezorgadres zich kortbij ons, dan kan het wel eens voorkomen dat wij deze persoonlijk (op afspraak) komen leveren.

Naar welke landen leveren jullie?

Wij leveren gratis naar België en Nederland.

Garantie

Hoeveel jaar garantie heb ik op mijn Game PC?

Standaard heb je 2 jaar garantie op je Game PC. Verschillende merken geven op bepaalde onderdelen nog langer garantie, soms zelfs tot 10 jaar.
Wanneer je aangeeft dat je na 2 jaar beroep op de garantie wilt doen zullen wij altijd controleren of de nodige onderdelen en de merken hiervan dit toestaan.

Software

Wordt mijn PC geleverd met Windows?

Ja, al onze Game PC’s worden geleverd met een geïnstalleerde versie van Windows. Indien je kiest voor Windows 10 Home of Windows 10 Pro word je PC geleverd met een geactiveerde versie. Bij de keuze voor de demo versie van Windows 10 wordt het besturingssysteem (Windows 10 Home) geïnstalleerd, maar niet geactiveerd. Je zal dus zelf nog een licentie moeten aanschaffen en ingeven. Wanneer je elders een licentie aanschaft zijn niet wij, maar de verkopende partij verantwoordelijk voor enige problemen met Windows.

Kunnen jullie voor mij al enkele programma's/games installeren?

Dat kan zeker en vast. Tijdens het afrekenen kan je extra notities toevoegen aan je bestelling. Noteer tot maximum 3 programma’s/games die gratis te downloaden zijn en wij zorgen ervoor dat deze geïnstalleerd worden. Indien een programma voor ons niet te downloaden is doordat het bijvoorbeeld betalend is, kan het zijn dat deze niet gedownload en geïnstalleerd wordt door ons.

Problemen

Ik krijg geen beeld en zie zwart scherm, wat nu?

Zorg ervoor dat je beeldscherm is aangesloten op je videokaart en niet op je moederbord (zie meegeleverde instructies en de foto hieronder). Kijk ook zeker eens na of alle kabels juist aangesloten zijn en dat het scherm eventueel op de juiste uitgang geselecteerd staat. Indien je er toch nog niet aan uit kan, neem contact met ons op.

FAQ Monitor aansluiten PC

Welke problemen lossen jullie op?

Bij ArgonPC kan je terecht voor elk, maar dan ook echt elk probleem met je computer. Wij pakken alles snel, zorgvuldig en professioneel aan zodat jij jouw PC spoedig terug hebt. Wanneer het om een bij ons aangekochte PC gaat, er nog garantie op is en deze ook degelijk aan de garantievoorwaarden voldoet, wordt het probleem kostenloos hersteld.

Reviews

Ik wil graag een review achterlaten, waar kan ik dit doen?

Wij staan altijd open voor tips en meningen van anderen. Wij appreciëren het altijd enorm wanneer je een beoordeling achterlaat, zelfs wanneer deze iets minder goed is. Je kan je reviews achterlaten via onze Trustpilot pagina, Facebookpagina of Google.

Ik heb een klacht, waar kan ik hiermee terecht?

Het is uiteraard niet fijn voor beide partijen om te horen dat er klachten zijn, daarom proberen wij deze ook zo goed mogelijk op te lossen. Heb je een klacht? Neem contact met ons op, leg je klacht goed uit en voeg eventuele foto’s toe.

Winkelwagen

0

Geen producten in je winkelwagen.

Update over ArgonPC

Wegens omstandigheden hebben wij besloten tijdelijk geen nieuwe bestellingen meer aan te nemen.
Huidige klanten kunnen wel nog steeds bij ons terecht.

WORDT ALS EERSTE GRATIS OP DE HOOGTE GEBRACHT WANNEER ER NIEUWE VIDEOKAARTEN BINNEN ZIJN

We sturen je een mail wanneer we een nieuwe levering videokaarten binnen hebben.